معاون عمرانی استانداری تهران گفت: ستاد احیای فضای سبز تشکیل شده و به فضل الهی ظرف 5 سال آینده 15 میلیون اصل درخت در استان تهران کاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس حسن کریمی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پارک 50 هکتاری شهدای شهرستان ملارد که به همت شهرداری ملارد و با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از دانش آموزان این منطقه و برخی دیگر از مسئولین در این ناحیه برگزار شد اظهار داشت: کاشت درخت از اهمیت فراوانی برخوردار است اما مهمتر از آن حفظ، نگهداری و حراست از آن است که متاسفانه در گذشته و در برخی از مناطق به این امر خطیر کم توجهی شد.
 
وی در ادامه افزود: ستاد احیای فضای سبز تشکیل شده و به فضل الهی ظرف 5 سال آینده 15 میلیون اصل درخت در استان تهران کاشته خواهد شد.
 
مهندس کریمی در ادامه عنوان کرد: مقرر شده هزار هکتار زمین به این منظور به شهرداری‌های تهران واگذار شود که این رقم در آینده به 8 هزار هکتار ارتقا خواهد یافت.
 
گفتنی است مهندس کریمی در بدو ورود به شهرستان ملارد با حضور در گلزار شهدای این منطقه با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان و کاشت نهال هفته درختکاری در این منطقه را گرامی داشت.
انتهای پیام/
برچسب ها: نهال ، کاشت ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار