رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، برنامه های متنوع و متعدد مجموعه مذکور را از ابتدای دوره مدیریتی خویش (بهمن 1392) تحت عنوان ریاست نهاد مورد اشاره را تشریح کرد.

علیرضا رئیس اوژن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به همیاری کلیه دستگاه ها و نهادهای ذیربط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با عنایت به هم افزایی موجود و توجه ویژه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به شهرستان های منطقه مذکور اقدامات متعددی از بهمن 1392 (انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد) تاکنون به شرح ذیل اجرایی شد:
 
1-برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب برای کلیه رده های سنی و با لحاظ نمودن تخفیف های ویژه و ارائه بن های کتاب در محل باغ عمارت ملارد.
 
2-برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی شامل خط، نقاشی،معرق در بطن نمایشگاه کتاب که گوشه ای از آثار هنرمندان این منطقه را در معرض دید شهروندان قرار داد.
 
3-برگزاری پنجمین کنگره شعر از ماه تا خورشید با رویکرد انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون اعم از انقلاب و بیداری اسلامی، اهل بیت و شعر آزاد در دو گروه بزرگسالان و دانش آموزی با همکاری شهرداری ملارد و صفادشت و دانشگاه آزاد واحد ملارد که طی آن از 18 نفر از برگزیدگان این کنگره تقدیر و تشکر شد.
 
4-برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی در دو بخش ملارد و صفادشت در رده سنی 3 سال تا سطح مربیان و به 35 نفر از برگزیدگان این مسابقه عظیم، جوایزی نیز اهداء شد و برنامه های متعدد دیگری که در ابعاد گوناگون با مشارکت نهادهای فرهنگی و شهری این شهرستان اجرایی شد.
 
وی در ادامه افزود: شهرستان ملارد از توانمندی های بالقوه بسیاری در حوزه فرهنگی برخوردار است و کلیه نهادهای فعال در این عرصه اعم از فرمانداری، امام جمعه، سپاه، بسیج، شورای شهر، شهرداری، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و ... ظرفیت های خاص به خود را دارا هستند که با همسویی و یکپارچگی، می توان اقدامات برجسته و ماندگاری را در حوزه فرهنگی اجرایی نمود.
 
علیرضا رئیس اوژن در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملارد به دلیل مهاجرت پذیری از کثرت جمعیتی بالایی برخوردار است و با توجه به خرده فرهنگ هایی که در این منطقه وجود دارد، امید آن داریم به فضل الهی و به مدد کلیه دستگاه ها، به اهداف مورد نظر در عرصه حساس و سازنده فرهنگی، نائل شویم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: برنامه ، فرهنگ ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار