جمهوري اسلامي ايران قهرمان مسابقات فوتبال نمادين جام جهاني 2014 برزيل در ايتاليا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  جمهوري اسلامي ايران قهرمان مسابقات فوتبال نمادين جام جهاني 2014  برزيل در ايتاليا شد. در اين رقابت ها که کارکنان و ديپلمات‌هاي سفارتخانه‌هاي 32 کشور حاضر در جام جهاني برزيل حضور داشتند، تيم سرکنسولگري کشورمان در شهر ميلان، قهرمان شد و جام نمادين اين دور از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در اين مسابقات که به ابتکار موسسه ورزشي پلي مور به صورت حذفي برگزار شد، تيم کنسولگري ميلان با نماد پلنگ ايراني شرکت کرده بود.
تيم ايران در فينال اين مسابقات در حالي که مورد تشويق پرشور ايرانيان و ايتاليايي حاضر در ورزشگاه روبرو شده بود، تيم المان را با نتيجه پرگل 4 بر يک شکست داد و موفق به کسب عنوان قهرماني و جام شد.

اين جام هم اکنون در سرکنسولگري جمهوري اسلامي ايران در ميلان نگهداري مي شود در اين رقابت‌ها که کارکنان و ديپلمات‌هاي سفارتخانه هاي 32 کشور حاضر در جام جهاني برزيل حضور داشتند، تيم سرکنسولگري کشورمان در شهر ميلان، قهرمان شد و جام نمادين اين دور از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

در اين مسابقات که به ابتکار موسسه ورزشي پلي مور به صورت حذفي برگزار شد، تيم کنسولگري ميلان با نماد پلنگ ايراني شرکت کرده بود.

تيم ايران در فينال اين مسابقات در حالي که مورد تشويق پرشور ايرانيان و ايتاليايي حاضر در ورزشگاه روبرو شده بود، تيم آلمان را با نتيجه پرگل 4 بر يک شکست داد و موفق به کسب عنوان قهرماني و جام شد.

اين جام هم اکنون در سرکنسولگري جمهوري اسلامي ايران در ميلان نگهداري مي شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار