جلسه کمیته بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون دوشنبه شب از ساعت 19 و 30 دقیقه در محل دفتر رییس فدراسیون ووشو آغاز و حدود 4 ساعت به طول انجامید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای جلسه مهدی علی نژاد ضمن بررسی  وضعیت موجود اعلام کرد: ما به توانایی ورزشکاران و مربیان خود ایمان داریم و امیدواریم به فضل الهی همچون گذشته بتوانیم به مدال های با ارزشی دست پیدا کنیم.

در ادامه رییس فدراسیون ووشو از مسوولین تیم ملی و مربیان در مورد برنامه ها و شرایط ورزشکاران اردونشین توضیح خواست.

خانم نظری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان با اعلام رضایت از نحوه تمرین ملی پوشان اعلام کرد: همه چیز برای ادامه برگزاری مطلوب اردوهای تیم بانوان مهیا است.

خانم ها، پانگ یان و آمنه احسانی نژاد سرمربیان ساندا و تالوی بانوان به تشریح برنامه های خود پرداختند و اعلام کردند: روز به روز به اهداف خود نزدیک تر می شویم.

راضیه حاجی زاده و محمد نوری سرپرستان تیم های بانوان و آقایان نیز در این نشست حضور داشته و گفتند: تمامی نیازهای ملی پوشان مهیا است و کمبودی در اردوها وجود ندارد.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ساندای آقایان و رامین موحدنیا مربی این تیم از انتخابی وزن منهای 70 کیلوگرم خبر دادند و مقرر شد در تاریخ 25 خردادماه، سجادی عباسی با علیرضا صحرانشین رقابت کند و 26 همین ماه سجاد عباسی با میلاد قزلسفلو رقابت خواهد کرد. این اولین حضور سجاد عباسی قهرمان جهان در رقابت های اخیر انتخابی تیم ملی ووشو محسوب می شود.

توحید اسدیان سرمربی تالوی آقایان هم گفت: نفرات در شرایط آرمانی قرار دارند و با ریزشی که در جمع اردونشینان داشتیم برنامه های خود را با قدرت بیشتری دنبال می کنیم.

دکتر امیرعباس لشگری پزشک تیم ملی هم به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی پرداخت و اظهار کرد: شهربانو منصوریان تا سه هفته آینده می تواند در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کند.

وی در ادامه از آمادگی دیگر اردونشینان تیم ملی ووشو خبر داد.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی نیز عنوان کرد: چهارشنبه این هفته تیم آقایان و شنبه هفته آینده تیم بانوان زیر نظر متخصصین فدراسیون پزشکی، تست های پزشکی را پشت سر خواهند گذاشت.
انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، آسیایی ، کمیته ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار