سرپرست تیم‌های ملی ووشو اخباری از شرایط تیم‌های ساندا و تالو بانوان در چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی بازی‌های‌آسیایی اینچئون کره‌جنوبی ارائه داد.

راضیه حاجی‌زاده سرپرست تیم‌های ملی ووشو بانوان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله چهارم اردوی تیم‌های ملی ووشو در بخش ساندا و تالو از دیروز یکشنبه 18 خرداد در حمل آکادمی ووشو به منظور آماده‌سازی ووشوکاران برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آغاز شده است. 

وی افزود: در حال حاضر در بخش تالو نفیسه پورگنجی، حمیده برخور، هانیه رجبی و الهام مقصودزاده در اردو حضور دارند که تا زمانی‌که مربی صلاح بداند نفرات اعزامی به اینچئون اعلام نخواهند شد.

وی ادامه داد: در بخش تالو بانوان مجوز اعزام سه نفر را به بازی‌های آسیایی داریم اما این که در نهایت چند نفر اعزام کنیم فقط بستگی به اطمینان مربی از شانس مدال‌آوری تالو کاران دارد به همین دلیل تعداد و همچنین نفرات اعزامی هنوز مشخص نیستند. 

حاجی‌زاده در خصوص وضعیت سانداکاران گفت: 5 بانوی سانداکار در دو وزن 52 و 60 در اردو حضور دارند که در نهایت از هر وزن یک نفر به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در وزن 52 الهه منصوریان و سهیلا منصوریان با شکست حریفان خود در حال حاضر در اردو حضور دارند که با توجه به سابقه الهه منصوریان، سهیلا خواهر کوچکتر به نفع وی از مبارزه با وی انصراف دادو در نهایت الهه به بازی های آسیایی اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: اما در وزن 60 کیلو گرم بدلیل آسیب‌دیدگی شهربانو منصوریان هنوز تکلیف این وزن مشخص نشده است و بین او و مریم‌هاشمی و صدیقه دریایی باید انتخابی برگزار شود.

وی افزود: زمان برگزاری انتخابی این وزن تا فردا سه‌شنبه 20 خرداد و پس از معاینه شهربانو منصوریان توسط پزشک مشخص می‌شودکه به احتمال قوی تا پایان این اردو دو نفری که در اردو خواهند ماند، مشخص می‌شوند.

گفتنی است، اردوی چهارم تیم ملی ووشو که از روز گذشته یکشنبه 18 خرداد آغاز شده تا 30 این ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار