در نگاه جدید وزارت بهداشت بخش‌های جدیدی از سازمان بهداشت فعال می شود که یکی از آن بخش‌ها پژوهش ، آموزش، مدیریت سلامت بیمارستانی و مدیریت سلامت از توان سازمان جهانی بهداشت برای حل مشکلات بهداشت و درمان کشور است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر محسن اسدی لاری مدیر کل بین‌الملل وزارت بهداشت در حاشیه اولین نشست روسای مراکز تحقیقات همکار سازمان جهانی بهداشت گفت:  هم اکنون 16 مرکز همکار در ایران وجود دارد که 3 مرکز به صورت معلق هستند و بیش از یک سوم مراکز همکار در سطح منطقه را تشکیل می دهند.

وی افزود: علت اصلی برگزاری این نشست این بود که از جهت ملی  برنامه خاصی برای مراکز همکار وجود نداشت و مراکز همکار با استانداردهایی که باید انجام می دادند درخواست کردند تا اقداماتي از طریق سازمان جهانی بهداشت انجام شود.

وی افزود: سازمان جهانی بهداشت همواره  رويكرد مثبتي نسبت به معاونت بهداشتی داشته است و اين معاونت بیش از 90 درصد ظرفیت همکاری سازمان جهانی بهداشت را در بسياري از بخش ها  پوشش مي دهد.

وی خاطر نشان کرد: در نگاه جدید وزارت بهداشت بخش های جدیدی از سازمان بهداشت فعال می شود که یکی از آن بخش ها پژوهش ، آموزش، مدیریت سلامت بیمارستانی و مدیریت سلامت از توان سازمان جهانی بهداشت برای حل مشکلات بهداشت و درمان کشور است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار