دبیرستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: از پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه یک و سوله‌های محلاتی و گلابدره مورخ 18 خرداد ماه بازدید شد.

کیوان فاتحی منش، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور آشنایی و مدیریت بهتر حوادث، ریاست جدید حراست سازمان و نماینده معاونت آمادگی در امور مناطق به همراه دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه، از پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران و سوله‌های گلابدره ومحلاتی بازدید کردند.

وی بیان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه یک و نزدیکی این منطقه به گسل سازمان مدیریت بحران شهر تهران علاوه بر ستاد ویژه مدیریت بحران، سوله‌هایی را برای پناه گیری مردم در مواقع بحرانی در مناطق شهر تهران در نظر گرفته است.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک تصریح کرد: به همین منظور سوله‌هایی در منطقه یک در حال احداث است که این سوله‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد.

فاتحی منش اظهار داشت: در این بازدید درخصوص چگونگی تعامل و همکاری با ستادهای بحران مناطق و اقدامات انجام شده و تبادل نظر و رایزنی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید هم چنین قهرمانی، ریاست جدید حراست سازمان از تقسیم شهر تهران به چهار پهنه خبرداد که همکاری در زمینه مدیریت بهتر حوادث در این چهار پهنه از مسئولیت‌های سازمان است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار