نماینده مردم ساری گفت: متأسفانه در این حادثه‌های طبیعی در استان مازندران شاهد تخریب بیش از 15 هزار از اراضی شالیزار، گندمزار، باغات، مرکبات و منازل بودیم که خسارات بیش از 75 میلیارد تومان را رقم زد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در فاصله 6 ماه استان مازندران درگیر دو حادثه بزرگ برف و سیل شده است که متأسفانه نبود تدبیر درست در زمینه مدیریت منابع و هزینه کرد اعتبارات در طی سال‌های اخیر به تشدید خسارات مالی منتهی شده است.
 
وی افزود: علی رغم حضور مسئولان در مناطق، متأسفانه تنها مبلغ اندکی به عنوان تنخواه پرداخت شده است که با توجه به عدم تحقق وعده‌ها در خصوص حادثه برف استان مازندران گمان بر آن است پرداخت خسارات ناشی از سیل مشمول گذشت زمان و خروج از دستور کار پس از خوابیدن هیجانات شود.
 
نماینده مردم ساری تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه‌های طبیعی در استان مازندران شاهد تخریب بیش از 15 هزار از اراضی شالیزاری، گندمزار، باغات، مرکبات و منازل بودیم که خسارات بیش از 75 میلیارد تومان را رقم زد که این مهم نتیجه ضعف عملکرد مسئولانی است که نتوانستند مازندران را برای چنین حوادثی آماده کنند.
 
این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امید است در آستانه نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید و با توجه به بازدید معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده هر چه سریعتر خسارات به آسیب‌دیدگان پرداخت شود و نباید از یاد ببریم که کشاورزی تنها معیشت و شغل مازندرانی‌ها نیست بلکه حیثیت ماست.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، مردم ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار