تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران که به عنوان نماینده ایران در هفتمین دوره مسابقات کاپ آزاد بین المللی فرانسه به میدان رفته است، در نخستین بازی خود نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران که پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر این لاین هاکی کشور در سال 92، جواز حضور در این مسابقات را پیدا کرده بودند، در نخستین بازی خود در کاپ آزاد فرانسه که از 5 لیگ مطرح اروپا نیز به شمار می رود ساعتی پیش موفق شدند با نتیجه دور از تصور 6 بر 2 تیم مونتیگنی میزبان که از بازیکنان ملی پوش فرانسه تشکیل می شود را از پیش رو بردارند.

نماینده کشورمان در دومین دیدار خود در این رقابت ها باید به مصاف تیم اکسلو برود.

هفتمین دوره مسابقات کاپ آزاد آپرپاک با حضور 24 تیم در شهر ویتری فرانسه در حال برگزاری است، این مسابقات که از سال 2008 در این کشور فعال است بزرگترین تورنمنت بین المللی فرانسه و جزو 5 تورنمنت بزرگ اروپا به شمار می رود.

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا نیز 28 شهریور تا 7 مهر در شهر هاینیگ چین برگزار خواهد شد که با توجه به حضور برخی از چهره های تیم ایران در تیم انقلاب، محک جدی برای بازیکنان کشورمان پیش از آغاز این رویداد مهم به شمار می رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار