مجموعه مستند" دکان های کاغذی" با موضوع گفت و گو با مدعیان دروغین پیامبری امروز ساعت 18:20 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ابوالقاسم ناصری مدیر گروه مستند شبکه یک گفت: در این مجموعه مستند بخش هایی از سخنان چندین زن و مرد که خدایی، پیامبری و یا امام زمان هستند پخش و با  فریب خوردگان و مریدان این مدعیان دروغین نیز گفت وگو می شود.

پخش تصاویری از اعترافات این افراد درباره فریب دادن مردم و دادگاه های مربوط به محاکمه آنها و همچنین آسیب دیدگانی که فریب این مدعیان دروغین را خورده اند از بخش های مستند 5 قسمتی "دکان های کاغذی " است.

ناصری افزود: همه تصاویر این مستند که درگروه مستند شبکه یک تهیه  شده،  واقعی است و با هدف هشدار به  جوانان بویژه افراد تحصیل کرده ساخته شده است تا فریب عرفان های کاذب و دین های دروغین را نخورند.

مدیرگروه مستندهمچنین گفت:  برای ساخت مستنددکان های کاغذی حدود 4 سال زمان صرف  و تصاویر آن با همکاری وزارت اطلاعات تهیه شده است.

به گفته  ناصری دکان های کاغذی  پخش سخنان مقام معظم رهبری درباره عرفان های کاذب و آیت ا... ری شهری درباره مدعیان دروغین مقدس نما از بخش های مهم این مستند است.

گفتنی است قسمت اول مجموعه 5 قسمتی مستند دکان های کاغذی امروز ساعت 18:20 و قسمت های دوم تا چهارم آن نیز روزهای یکشنبه،سه شنبه و چهارشنبه ساعت 19:40 از شبکه یک سیما پخش می شود و ادامه این مجموعه نیز هفته آینده پخش خواهد شد.

عوامل دست اندرکارمجموعه دکان های کاغذی عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان: جهانگربنارش، تصویر بردار و تدوینگر:مهدی بنارش ، محقق : فاطمه طالبی ، تدارکات: صادق طایفی، دستیار تهیه : محمد بنارش ، تیتراژ مسعود منتظری و همچنین همکاری وزارت اطلاعات ، دادگاه ویژه روحانیت


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كبرى
۲۳:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
بأيد به خداى سبحان پناه ببريم
آخرین اخبار