مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر 23 واحد در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه فعالیت دارند.

صابر پرنیان درگفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: روند واگذاری در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه مشتمل بر 2 عنوان شامل استقرار واحدهای فنی و مهندسی در ساختمان مرکز خدمات و واگذاری انتقال قطعی زمین از اراضی شهرک فناوری است.

وی ادامه داد: در خصوص دسته نخست واگذاری این گروه صرفاً به صورت استیجاری و با محدودیت زمانی بوده که شرکت‌های فناوری باید پس از پویایی و اخذ توانمندی‌های لازم برای حضور در بازار کسب و کار اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در خصوص واگذاری انتقال قطعی لازم به ذکر است هر گونه واگذاری زمین منوط به ارائه طرح توجیهی قابل قبول از سوی متقاضی و بررسی و تصویب اولیه طرح در شورای راهبردی شهرک فناوری و ارسال مصوبه طرح برای تایید نهایی به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی تصریح کرد: در نهایت پس از تایید موضوع از سوی سازمان متبوع انجام مراحل واگذاری بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های قانونی ابلاغ شده است.

پرنیان با اشاره به بهره‌برداری از شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از اوایل سال 92 اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 23 واحد در ساختمان مرکز خدمات فناوری و با زمینه‌های فعالیتی آموزشی، فناوری، واحدهای تحقیق و توسعه، مشاوره صنایع غذایی، فعالان عرصه الکترونیک و ... فعالیت دارند ش.

برچسب ها: ارومیه ، شرکت ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.