رییس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران ازتهیه و تدوین طرح عضو گیری ورزشکاران اسکیت در سراسر کشور خبر داد و گفت: جزئیات و نحوه اجرای این طرح از هفته آینده بر روی سایت فدراسیون قرار خواهد گرفت.

 فریبا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: مهمترین هدف از اجرای این طرح شناسایی و ساماندهی ورزشکاران فعال این رشته ورزشی است.
 وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون پزشکی کشورتاکنون25هزار ورزشکار اسکیت باز بیمه شده در کشور شناسایی شده است این در حالی است که بر اساس آمارها و بررسی های انجام شده حدود سه تا شش میلیون نفر در ایران مشغول فعالیت در این رشته ورزشی به صورت آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای هستند.
 وی گفت : حضورشایسته در شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی رولر اسکیت از تاریخ28شهریور تا هفتم مهر امسال در شهر هاینینگ چین یکی از برنامه های مهم این فدراسیون است.
محمدیان مسابقات جهانی سرعت در آرژانتین ، رقابت های جهانی فری استایل در فرانسه و اسکیت هنری در اسپانیا را از سایر مسابقات مهم جهانی این رشته ورزشی عنوان کرد.
محمدیان با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره بازی های آسیایی امسال اینچئون کره جنوبی و رقابت بیش از28رشته المپیکی در این دوره از مسابقات، گفت: در اینچئون کره مسابقات ورزش اکسیت برگزار نخواهد شد./ش/ن
برچسب ها: تدوین ، عضو ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.