تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان برای حضور در رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی قاره به کشور چین سفر کرده است.

رضا نایینی مربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به آن که به تازگی ملی پوشان در مسابقات قهرمان کشوری محمود آباد شرکت کرده اند از نظر بدنی و آمادگی فنی در شرایط مطلوبی به سر می برند.

وی در خصوص این مساله که ملی پوشان به دلیل فشردگی مسابقات محمودآباد خسته هستند، تصریح کرد: شرایط مسابقات والیبال ساحلی همیشه این طور بوده و هست باید با آن کنار آمد البته پیش از رفتن به چین و بعد از رقابتهای قهرمان کشوری ملی پوشان 2 الی 3 روز استراحت کردند و این مدت، فرصت مناسبی بود تا آنها از نظر بدنی ریکاوری شوند.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه اظهارداشت: 90 درصد تیمهایی که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت می کنند حدود یک ماه قبل در تور آسیایی تایلند حضور داشتند البته آنها پس از این رقابتها در تورهای جهانی مکزیک و چین شرکت کردند و نسبت به ملی پوشان ایرانی آماده تر هستند.

نایینی گفت: ما در مسابقات دوره گذشته عنوان چهارمی را به دست آوردیم با توجه به آمادگی که از ساحلی بازان تیم ایران می دانم به طور حتم یکی از سکو های این مسابقات به ما تعلق خواهد داشت.

وی در خصوص مهمترین حریفان تیم های ملی ایران گفت: تیم قطر با بهره گیری از 2 ساحلی برزیلی که تبعیت قطر را دارند نخستین رقیب اصلی ایران محسوب می شود پس از آن تیمهای چین، ژاپن، تایلند، اندونزی، قزاقستان از ساحلی بازان آماده ای بهره مند هستند. اکثر این کشورها چون قدرتشان در والیبال سالنی آسیا کم شده با سرمایه گذاری در ساحلی به کسب مقام فکر می کنند.

نایینی یادآور شد: خوشبختانه شرایط آب و هوایی محل برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه خوب است و ما از این بابت مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار