کودکان خوزستانی نشان‌های رنگی مسابقه‌ی بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن را کسب کردند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ کودکان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان یک نشان طلا، یک نقره و 3 برنز بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی«انجمن هیکاری» کشور ژاپن را برای کشورمان کسب کردند.

در مسابقه بین‌المللی نقاشی «انجمن هیکاری» کشور ژاپن که بین 25 هزار و 544 اثر از 69 کشور جهان صورت گرفت، احمد آل‌کثیر عضو 13 ساله کانون پرورش فکری شهرستان شوش، توانست نشان طلای این رقابت هنری را برای کشور ایران کسب کند.

همچنین در این مسابقه‌، «محبت چنگیزی» عضو 13 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 بهبهان نشان نقره‌ی این مسابقه را از آن خود ساخت.

«سیاوش مصفر» 6 ساله و «شادی سینا» 11 ساله، دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 بهبهان و «سنا حنظلی» عضو 8 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرستان اهواز، نشان‌های برنز این مسابقه را بدست آوردند.

مسابقه‌ی هیکاری ژاپن از جمله معتبرترین مسابقات نقاشی در سطح جهان است که با موضوع‌های «کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده» در سال 2013 در ژاپن برگزار و نتایج آن به تازگی منتشر شد و یک هزار و 461 اثر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در آن حضور داشت.

تنها دیپلم افتخار کودکان ایرانی در این مسابقه نیز سهم فاطمه علی‌پور عضو 10 ساله مرکز شماره 23 کانون تهران بود.

گفتنی است: چندی پیش نیز کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری توانسته بودند جایزه اول و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا و همچنین 17 دیپلم افتخار پانزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوا زاگورا» کشور بلغارستان در سال 2013 را از آن خود کنند./ب


برچسب ها: کسب ، مدال ، مسابقات ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.