نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری مصر قصد دارد در نخستین نطق تلویزیونی خود به عنوان ریاست جمهوری این کشور از عدم پیروی مصر از سیاست‌های غرب سخن بگوید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه المصری الیوم در مطلبی به نقل از منابع نزدیک به نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور نوشت: "عبدالفتاح السیسی"در نخستین نطق خود به عنوان ریاست جمهوری مصر موضعی قوی نسبت به مراکز قدرتی اتخاذ می‌کند که ملت مصر از آنها بیم دارند.

براساس گفته این منابع آگاه "السیسی" در نطق تلویزیونی خود با اشاره به اینکه اجازه نخواهد داد هیچ طرف ذینفعی به وی نزدیک شده و بر تصمیماتش تاثیر بگذارند تاکید کردند: "عبدالفتاح السیسی" در سخنان خود شیوه حکومت را طی مدت چهار سال ریاست جمهوری تشریح می‌کند.

نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری مصر همچنین قصد دارد در نطق تلویزیونی خود از ویژگی‌های سیاست جدید مصر که سیاست تابعیت غرب را رد می‌کند، سخن بگوید و بر استقلال ملی تاکید کرده و به تشریح مقابله با مشکلات اجتماعی می پردازد.

براساس گفته منابع نزدیک به "عبدالفتاح السیسی" وی در سخنانش به موضوع بخش خصوصی و بازرگانان پس از انتشار شایعاتی در مورد نحوه تعامل دولت جدید با این اقشار می پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار