مرحله دوم اردوهای تیم ملی بزرگسالان بسکتبال از روز 17 خرداد در سالن آزادی آغاز می شود. نام شش بازیکن از لیست 32 نفره مرحله اول حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مرحله دوم اردوهای تیم ملی بسکتبال از روز شنبه 17 خرداد تا پنجشنبه 22 خرداد در سالن بسکتبال آزادی پی گیری می شود.

در این مرحله 6 بازیکن از لیست 32 نفر اولیه حذف شده و سامان ویسی به همراه اصغر کاردوست که در مرحله اول استراحت داشتند به اردو فراخوانده شدند تا در مجموع 28 نفر در تمرینات دور دوم حضور داشته باشند. غیبت هر بازیکن به منزله انصراف وی به حساب می آید.

جواد داوری و فربد فرمان با توجه به انصراف قطعی از حضور در اردوهای تیم ملی به دور دوم تمرینات دعوت نشدند. محمدرضا خبازان، محمد امجد و ساسون آبرامیان که در اردوی اول حضور داشتند به تصمیم بچیروویچ از لیست تیم حذف شدند و عرفان نساج پور هم با توجه به غیبت در دور اول به مرحله دوم اردوها دعوت نشد.

صمد نیکخواه، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، مهدی کامرانی، حامد آفاق، سعید داورپناه و حامد سهراب نژاد ار مراحل بعدی وارد اردوهای تیم ملی می شوند.

حذف نام حاتمی و اضافه شدن سیامک ویسی

در میان کادر فنی تیمهای ملی هم تغییراتی برای دور دوم دیده می شود. نام مهران حاتمی مربی تیم ملی ب که در مرحله اول اردوها هم غیبت داشت برای مرحله دوم دیده نمی شود و مشخص نیست غیبت وی تنها مختص این مرحله است یا حاتمی به طور کلی از حضور در تیم ب انصراف داده است.

از طرفی سیامک ویسی از مربیان تیمهای پایه به عنوان کمک مربی تیم ب به کادر فنی تیمهای ملی اضافه شد. مجید صادقی نیز به عنوان فیزیوتراپیست از این اردو در کنار تیم خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار