مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید 35 تن عسل در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نوذر منفرد صبح امروز در بازدید از عملیات عسل‌گیری در جم اظهار داشت: شهرستان جم از قطب‌های مهم کشاورزی استان بوشهر است و در تولید محصولات مختلف جایگاه خاصی در استان بوشهر و حتی کشور دارد.

وی افزود: جم در تولید مرکبات در استان ممتاز است و در تولید خرما نیز از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تامین منابع آب مطمئن برای کشاورزان این شهرستان مورد توجه و تاکید است و در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و کاهش ذخایر و منابع آبی جم، مشکلاتی برای کشاورزان این شهرستان ایجاد شد.

منفرد تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر تلاش بسیار خوبی برای رونق کشاورزی در این منطقه دارد و امیدواریم با اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های این مجموعه شاهد توسعه و رونق کشاورزی شهرستان جم باشیم.

وی با اشاره به وضعیت تولید عسل در جم اضافه کرد: در جم تعداد 35 کندودار فعال هستند و بیش از 3 هزار و 200 کندوی عسل در تولید عسل مشارکت دارند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید 35 تن عسل در شهرستان جم خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری بیش از 35 تن عسل طبیعی در شهرستان جم تولید و به بازار مصرف عرضه شود.

منفرد افزود: کیفیت‌بخشی به محصولات تاثیر بسیار زیادی بر فروش محصولات و بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان دارد و امیدواریم در این حوزه به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، جم ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.