رییس کانون کارآفرینان استان کرمانشاه تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری را نیازمند توسعه کارآفرینی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سجاد سنجابی مشکل اصلی حال حاضر کشور را بحث اقتصاد و معضل بیکاری عنوان کرد وگفت: توسعه و رونق کارآفرینی قطعا تنها راهکار حل این معضلات است.

رییس کانون کارآفرینان استان کرمانشاه افزود:‌ در شرایط کنونی جامعه به شدت نیازمند توسعه کارآفرینی است تا بتوان با تحریم های موجود شاهد شکوفایی اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری در کشور بود.

وی به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد:‌ چنانچه بخواهیم تمامی سیاست های ابلاغی را به درستی انجام داده و  کشور را از وضع اقتصادی موجود گذر دهیم، باید بستر لازم برای توسعه کارآفرینی را مهیا کنیم.

سنجابی کارآفرینی را نیاز هزاره سوم دانست وگفت: تمام دنیا به سمت اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ظرفیت کارآفرینان در حال حرکت است و اگر بخواهیم عقب ماندگی های گذشته را جبران کرده و پا به پای دنیا حرکت کنیم باید بستر لازم برای کارآفرینی که خلاقیت و دانش هر دو در آن نقش دارد را مهیا کنیم.

وی ادامه داد: مشکل حال حاضر کارآفرینان عدم حمایت و همکاری مسئولین است و ادامه این وضع موجب سرخوردگی و یاس کارآفرینان و خروج این سرمایه های ارزشمند از مملکت خواهد شد.

رییس کانون کارآفرینان استان کرمانشاه تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی که توسط ابرقدرت های دنیا علیه ایران تحمیل شده را پیگیری برای رفع معضلات کارآفرینان عنوان کرد.

سنجابی افزود:‌ در همین راستا مسئولین باید هر چه سریعتر در جهت رفع موانعی که بواسطه قوانین دست و پا گیر بر سر راه کارآفرینان قرار گرفته، اقدام کنند./ش/ن

برچسب ها: رونق ، کارآفرینی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.