فیلم مستند "مورد تایید است" به کارگردانی "جمشید مجددی" که در بخش کودکان بیست و سومین جشنواره فیلم مستند آمستردام پذیرفته شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلم مستند «مورد تایید است» به کارگردانی جمشید مجددی  که در بخش کودکان بیست و سومین جشنواره فیلم مستند آمستردام پذیرفته شد و حضوری موفق نیز در بخش «مسابقه ملی» سومین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» داشت ، یکشنبه ، 11 خرداد ماه ، ساعت 18 در قالب « فانوس» پخش می‌شود.

« مورد تایید است » درباره برگزاری یک انتخابات سالم با کمک بچه های یک مدرسه است. انتخاباتی که در آن قرار است شهردار مدرسه از بین خود دانش آموزان برگزیده شود. 

جمشيد مجددي متولد 1345 تربت‌جام و دانش‌آموخته رشته كارگرداني تلويزيون دانشكده صدا‌و‌سيماست. فعاليت فيلمسازي خود را از سال79 در مشهد با مستند «دست‌هاي خسته» شروع كرد كه با همين فيلم، جايزه اول جشنواره‌هاي « Religion Today» ايتاليا و فيلم‌هاي تلويزيوني مقدونيه و جايزه اول كارگرداني و جايزه ويژه هيئت‌داوران جشنواره آثار دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشكده صدا و سيما را به دست آورد.مجددي در ادامه، مستند‌هاي «پيوند»، «وامانده»، «با چوخه»، «در كوير»، «يك شب سرد زمستاني»، «پهلوان آندرياس»، «آقاي شوراي شهر» و «يك اتفاق نه‌چندان ساده» را ساخت كه با آن‌ها جوايز داخلي و خارجي بسياري را كسب كرد. توليد مجموعه‌هاي تلويزيوني «مهتاب»، «طيف سفيد»، «عكس يادگاري» و... بخش‌ديگري از فعاليت‌هاي اوست.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار