مراسم توديع و معارفه مدير عامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان برگزار شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  تجارت الکترونيک پارسيان ، طي مراسمي که در روز چهارشنبه مورخ 7/3/93 با حضور اعضاي هيات مديره اين شرکت برگزار شد آقاي اصغر باباپور بعنوان مدير عامل جديد اين شرکت انتخاب و معرفي گرديد.

در اين مراسم که معاونين و مديران شرکت نيز در آن حضور داشتند  پور سعيد مشاور محترم مدير عامل بانک پارسيان و نايب رئيس هيات مديره شرکت پککو ضمن تبريک به باباپور از زحمات آقاي مهندس رضاقلي تقدير و تشکر نمودند.

 پورسعيد در اين جلسه اظهار داشت : اميد است با توجه به توانمندي هاي آقاي باباپور شرکت بتواند در راستاي اهداف عالي بانک پارسيان بيش از پيش گام بردارد  و براي ايشان آرزوي موفقيت نمودند.
همچنين در اين جلسه باباپور ازحسن اعتماد مديريت بانک و همچنين اعضاي محترم هيات مديره براي انتخاب وي براي اين مسئوليت تشکر نمود و اظهار داشت: با همدلي و تلاش تمامي مديران و کارکنان شرکت سعي خواهيم نمود تا خدمات شرکت را در عالي ترين سطح ممکن ارائه نماييم.
 
 
 باباپور يکي از با تجربه ترين مديران اين شرکت و با سابقه بيش از هجده سال، همکاري خود را با شرکت پککو  قبل از تاسيس و در زمان کار مطالعاتي و طرح بازرگاني شرکت شروع نموده است ، ابتدا بعنوان مشاور مدير عامل وقت و با سمت ناظر بر کميته راهبردي تاسيس شرکت پککو حضور و سهم بسزايي در تهیه و تدوين طرح توجيه اقتصادي و بازرگاني شرکت داشته است.

 وي پس از تاسيس شرکت در سمتهاي مختلف مديريتي همچون بازاريابي و تبليغات ، پذيرندگان کارت ، معاونت بازاريابي و فروش ، معاونت توسعه بازار و عضويت در هيئت مديره شرکت پارسيان کيش حضور داشته است.

مدير عامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان داراي مدرک ليسانس و فوق ليسانس رشته مديريت بازرگاني از دانشگاه تهران بوده  و تاليف کتاب پردازش (درسال 75)که از مجموعه کتب مديريت مي باشد از جمله سوابق علمي ايشان مي باشد.

وي سوابقی همچون مديره پروژه و فروش شرکت دورال، مدير تحقيقات بازاريابي شرکت تابا ، رئيس بازاريابي شرکت شهاب خودرو ، مشاور مدير عامل شرکت گسترش صنايع ايران خودرو در پروژه تجارت الکترونيک ، رياست و معاونت اداره فروش پارس الکتريک را در کارنامه فعاليت خود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، بورس ، شاخص ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
رضائی
۱۳:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
در راستای بهره وری منافع شخصی این اقدامات صورت میگیرد تا جیب بعضی ها بیشتر پر شود و هیچ کس از وضعیت کیفی شرکت نمیپرسد و همه به فکر منافع شخصی میباشند هیچ کس نمیپرسد چرا سوئیچ معیوب اینیاک که کلی مشکل برای کشور ایجاد کرد سر از شرکت تجارت الکترونیک در آورد
آخرین اخبار