عضو شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهره‌برداری از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری شهرستان ایجرود گفت: گلابر و خوئین 2 روستای هدف گردشگری این شهرستان هستند.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،فرهاد امینی با اشاره به اینکه عدم وجود اعتبار از مهم‌ترین مشکلات شورای اسلامی شهرستان ایجرود است، اظهار کرد: این مشکلات برگزاری جلسات را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی گلابر و خوئین را دو روستای هدف گردشگری شهرستان ایجرود عنوان کرد و ادامه داد: برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های روستای گلابر طی سال‌های گذشته هزینه‌هایی شده است.

عضو شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به رها شدن آلاچیق‌های احداث شده ادامه داد: آنها به دلیل عدم مراقبت در حال از بین رفتن است.

این مسئول با اشاره به طرح‌های تعریف شده برای سد گلابر به دلیل خصوصیت خاص آن تاکید کرد: با توجه به آرام بودن این سد قرار بود در حوزه ورزش‌های آبی سرمایه‌گذاری انجام شود که محقق نشد.

امینی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری موجود در روستای گلابر خاطرنشان کرد: مسجد تاریخی این روستا و پله‌های معروف به چهل پله از جمله جاذبه‌های این روستا محسوب می‌شود.

وی گفت: با اقدامات انجام شده روستای گلابر گردشگران خود را دارد که تعداد آنها در روزهای تعطیل قابل توجه است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، گردشگری ، ایجرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.