روزنامه واشنگتن پست نوشت در یک همگرایی یافت نشدنی، همه جریان های سیاسی ایران از مذاکرات هسته ای حمایت می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: در یک همگرایی یافت نشدنی همه جریان های سیاسی ایران  از مذاکرات هسته ای با 1+5 حمایت می کنند.
 
این روزنامه نوشت واشنگتن  باید از این اجماع شکل گرفته در ایران برای دستیابی به توافقی نهایی که موجب کاهش دسترسی ایران به مواد شکاف پذیر و اعمال اقدامات بازرسی برای تضمین عدم انحراف ایران به سمت مقاصد غیر صلح آمیز می شود استفاده کند.
 
واشنگتن پست در ادامه  بر حمایت همه جریانات گروه  از مذاکرات هسته ای تاکید کرد.  این نشریه همچنین  با اشاره به مواضع مقامات ارشد کشورمان در قبال مذاکرات هسته ای به طرح ایده" نرمش قهرمانانه" و از سوی رهبر انقلاب اسلامی و "فرزندان انقلاب" خواندن مذاکره کنندگان توسط ایشان تاکید می کند.

این نشریه ادامه داد  مقامات قوه مجریه، مقننه،  فرماندهان ارشد نظامی و دیگر مسئولان عالی رتبه نظام نیز از تیم و مذاکرات حمایت کرده اند. 
 
واشنگتن پست همچننی تاکید کرد با توجه به چنین مواضعی در ایران دولت اوباما باید از این  فرصت استفاده کرده  و به توافقی هسته ای با ایران دست یابد که همزمان موجب ممانعت ایران از حرکت به سمت ساخت سلاح های هسته ای و  نیز اقدامات نظارتی از جمله درخواست امضای پروتکل الحاقی را می شود. 
 
این اقدامی ساده نخواهد بود و آمریکا باید بر درخواست های غیرواقعی تندروهای خود آگاه بوده و به سمت توافقی در موضوع هسته ای حرکت کند و  دیگر موضوعات  و اختلافات با ایران  را وارد این موضوع نکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار