نماینده مردم آمل در مجلس گفت:نظام بودجه ریزی عادلانه نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: آنچه مسلم است اینکه تاکنون حق مازندران داده نشد و پیشرفت فیزیکی را برای تخصیص اعتبارات مبنا قرار داده اند که چندان عادلانه نیست.


یوسفیان ملا افزود:به عنوان نمونه اکنون در شهری چهار بیمارستان وجود دارد و بیمارستان پنجم در دست ساخت است ولی در شهر دیگر یک بیمارستان با پیشرفت کم در دست ساخت است و طبق پیشرفت فیزیکی برای تخصیص اعتبارات، بودجه به سمت شهری می‎رود که دارای چند بیمارستان با پیشرفت بالاست و سهم بری شهر دیگر پایین خواهد بود.


وی یادآور شد:همچنین در حال حاضر 95 درصد آب مازندران به دریا می‎رود درحالیکه در استانی نظیر آذربایجان 95 درصد آب مهار می شود و با این بهانه که پیشرفت سدهای استان کم است، بودجه آن را یا محدود و یا حذف کرده‎اند.


نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد:در بخش درمان، میزان اشغال تخت و بیماران مراجعه کننده را باید درنظر گرفت و بر این اساس بودجه را توزیع کرد.


یوسفیان ملا درباره وضعیت توزیع اعتبارات استان عنوان کرد:در سطح استان، توزیع اعتبارات امیدوارکننده است ولی باید به این مهم توجه کرد که مدیران در جذب اعتبارات بسیار موثر هستند.


نماینده مردم آمل در مجلس درباره روند توزیع اعتبارات در استان درباره شاخص مهم بودجه امسال گفت: رقم بودجه اعتبارات عمرانی امسال در عدد و رقم زیاد تفاوت نداشته است ولی بودجه واقعی شده است.


وی با بیان اینکه امسال 28 میلیارد تومان برای چهار بانده کردن 140 محور هراز تخصیص یافته است و گفت: این رقم ناچیز است و باید به دنبال بودجه های دیگر سایر منابع بود.


نماینده مردم آمل در مجلس درباره آزادراه تهران -شمال نیز افزود: این آزادراه امسال بودجه اعتباری مناسب دارد ولی باید اختلاف نظرها بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان رفع شود.
برچسب ها: آزادراه ، تهران ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.