فیلم کوتاه "مهمان"به کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو ،در نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اعظم (ص) جایزه دوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس حوزه هنری استان زنجان، با اشاره به اینکه فیلم کوتاه "مهمان" محصول سال گذشته حوزه هنری استان زنجان است، گفت :این فیلم در نخستین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری اهل بیت(ع) با عنوان جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) که به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد، توانست جایزه دوم به همراه 12 سکه تمام بهار آزادی را از آن خود کند.

اسماعیلی هدف و موضوع این فیلم که در ارتباط با شخصیت نبی مکرم اسلام است را یکی از موارد اصلی موفقیت آن عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه فرایند تولید فیلم کوتاه " مهمان" با حضور بیش از 10 بازیگر خردسال قدری مشکل بود، اما هنرمندان زنجانی نشان دادند که می توانند با دست های خالی و ساده ترین امکانات آثار بزرگی در سطح کشوری تولید کنند.

وی با تشکر از هنرمندان و خانواده هایی که در ساخت فیلم " مهمان" مشارکت داشتند، ادامه داد: این فیلم با کمترین امکانات و تجهیزات و در کوتاه ترین زمان ممکن به همت هنرمندان شهرمان تولید شده است.

این مسئول تلاش هنرمندان استان در راستای تولید آثار هنری با مضامین اسلامی را با ارزش دانست و گفت: قطعا تولید این آثار نتیجه مثبتی در راستای ترویج مفاهیم و ارزش های دینی در جامعه خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه حوزه هنری استان زنجان با همه توان خود از تولید آثار هنری با مضامین اسلامی و انقلابی حمایت می کند، تصریح کرد : همه هنرمندان و متولیان باید تولید اثر و خدمت برای ائمه معصومین (ع) را در اولویت کاری خود قرار دهند و با این کار دِین خود را به این بزرگواران ادا کنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این کار زمینه ای برای تولید آثار فاخر و بزرگ بعدی با مضامین اسلامی باشد./ش/ن

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.