آذرپی در خصوص آمادگی ژیمناست ها گفت:ژیمناست های حاضر در اردو نسبت به اردوهای قبل پیشرفت قابل قبولی داشته اند و از آن ها رضایت دارم.

محمد آذرپی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:بازیکنان ژیمناستیک تیم ملی نسبت به دو اردوی قبل پیشرفت خوبی داشته اند و فردا از آنها تست آمادگی گرفته می شود.

وی در ادامه افزود:از آنجایی که وقت زیادی تا مسابقات آسیایی نداریم در اردوی سوم حرکات پایه و مهارتی را تمرین می کنیم و روز پنجشنبه از ژیمناست ها تست آمادگی گرفته می شود که این تست شامل تعادل،مهارت،نظم و... خواهد بود و در این تست درویش زاده رییس فدراسیون هم حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص ریزش بازیکنان عنوان کرد:در آخر اردوی سوم 4 نفر دیگر از لیست خط خواهند خورد و 8 نفر باقی مانده در اردوهای بعدی شرکت می کنند که دو نفر آن ها ذخیره هستند.

وی در خصوص اردو های بعدی تصریح کرد: تا آخر خرداد در قزوین اردو خواهیم داشت و بعد از آن در گنبد،تبریز و اردبیل اردویی را بر پا می کنیم ولی هنوز در خصوص اردوی برون مرزی تصمیمی گرفته نشده است.

آذرپی در پایان خاطر نشان کرد:ژیمناستیک نیاز به توجه بیشتری از جانب وزارت ورزش دارد و امیدوارم با تمرینات منظم و اردوهای خوب بتوانیم در بازی های آسیایی شاهد درخشش ژیمناست ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.