تمرینات اعضای تیم ملی (ب) کشورمان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی درتهران دنبال می‌شود.

رضا ابرهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به آن که از میان اسامی ارائه شده به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ جهاانی تعدادی از بازیکنان تیم (A) در تیم ملی (B) تمرینمی کنند و آن‌ها برای حضور در لیگ جهانی آماده می‌کنیم.

مربی تی ملی والیبال(ب) کشورمان تصریح کرد: "مرندی" و "داودی" هم که نامشان از حضور در بازی ایتالیا و برزیل خط خورده بود از 2 الی سه روز آینده برای حفظ آمادگی در تمرینات تیم ملی‌(B) حاضر خواهند شد. تا اگر در صورت صلاحدید "کواچ" در بازی‌های بعدی تیم ملی نامشان در ترکیب قرار داشت با آمادگی مطلوب بازی‌ها را دنبال کنند.

وی در خصوص هماهنگی تیم‌های ملی A وB در نوع اجرای تمرینات اظهار داشت: تیم ملی (B) برنامه‌های تمرینی خاص خود را دارد ولی به طور کلی تیم ملی‌(A) هماهنگ است چون ما باید ملی‌پوشانی که هم قرار است در تیم A بازی کنند را نیز تمرین دهیم.

با توجه به تأخیر در حضور کوآچ در تهران نتوانستیم جلسه‌ای را با وی داشته‌باشیم  اما "پیمان اکبری" سرمربی تیم طی یک جلسه‌ای کوتاه در خصوص اهداف برنامه‌ها با سرمربی تیم ملی A  صحبت‌هایی را انجام داده است.

مربی تیم ملی والیبال(B) در خصوص برنامه بازی‌های تدارکاتی اظهار داشت: با توجه به آن که امسال از سوی مسئولان فدراسیون جهانی تصمیم بر افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ جهانی گرفته شده است. باید بگویم که اکثر تیم‌های موردنظرمان برای انجام بازی تدارکاتی درگیر مسابقات لیگ جهانی هستند. 

منتظریم ببینیم تا تیر‌ماه چه اتفاقی می افتد در خواست برگزاری بازی دوستانه را داده‌ایم و این مسئله در حال بررسی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار