اردوی تیم ملی (ب) والیبال که از روز دهم فروردین ماه آغاز شده بود، به پایان رسید تا مرحله دوم اردوی آمادگی این تیم از روز شنبه 23 فروردین ماه آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام کادر فنی مرحله نخست اردوی تیم ملی ب والیبال با دعوت 18 بازیکن و حضور 10 نفر اعضای کادر فنی آغاز شد و با توجه به تاکید فدراسیون والیبال مبنی بر تست کلیه نفرات آماده حضور در تیم ملی در مدت برگزار هفت بازیکن دیگر نیز به این اردو دعوت شدند و شش بازیکن نیز به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم ملی الف، جوانان و یا مصدومیت از اردوی این تیم حذف شدند.

عمده تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی صبح ها تکنیک و کار با وزنه و عصر ها تاکتیک های تیمی بود که در سه دوره سه روزه و یک روز استراحت بین آنها برگزار شد.

همچنین مسعود آرمات از کادر فنی این تیم جدا شده و به تیم ملی والیبال جوانان پیوست و آرمان صادقیانی به عنوان آنالیزور به صورت موقت (20 روزه) به این اردو اضافه شد.

مرحله دوم اردوی تیم ملی والیبال ب ایران نیز از روز شنبه صبح با حضور 20 بازیکن و 7 نفر کادر فنی به شرح زیر آغاز خواهد شد:

بازیکنان: عبدالرضا علیزاده، کمال ریشی، معین رحیمی، فرهاد سال افزون، جود حسین آبادی، رسول نجفی، رضا عابدینی، سجاد دهنوی، امین علوی، مجتبی یوسفی، بهزاد حیدرشاهی، شاهین مفیدی، مجتبی قلی زاده، حامد تارودی، علی رشیدی، محمد فلاح زرچوب، سید علی سجادی، جواد نژاد صفری، ادریس دانشفر و شهروز همایون فر.

کادر فنی: محمد حسین حسینی فرد (سرپرست)، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم (مربیان)، علی محمدی فر (فیزوتراب)، رضا زینل زاده (بدنساز) و آرمان صادقیانی (آنالیزور).
عمده تمرینات مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ب نیز صبح ها تکنیک و کار با وزنه و عصر ها تاکتیک های تیمی خواهد بود که در سه دوره سه روزه و یک روز استراحت بین آنها برگزار شد.

مرحله دوم اردوی تیم ملی والیبال ب روز دوم اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، تیم ملی ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار