سرمربی تیم ملی ب والیبال از دو بازیکن دیگر که در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کنند، برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.

  • به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب کشورمان ادریس دانشفر بازیکن تیم آلومینیوم المهدی و شهروز هماینفرمنش بازیکن تیم میزان مشهد را جهت حضور در تمرینات آمادگی این تیم دعوت کرد تا از روز شنبه با حضور در کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی در تمرینات شرکت کنند.

  • سرمربی تیم ملی ب والیبال با تاکید بر اینکه باید بهترین ها در تیم ملی حضور داشته باشند، گفت: نباید هیچ بازیکن مناسبی از قلم بیافتد و به همین دلیل با هدف تست بازیکنان چندین بازیکن به تیم ملی ب دو باره دعوت شدند.

  • پیمان اکبری تصریح کرد: روز دهم فروردین اردوی تیم ملی ب والیبال را با 18 بازیکن آغاز کردیم اما امروز سه شنبه این تعداد به 27 نفر رسیده است که 9 نفر دوباره دعوت شدند.

  • وی تاکید کرد: حتی دو بازیکن از لیگ دسته یک به اردو دعوت شدند تا تمامی بازیکنان شایسته امکان پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

  • تمرینات آماده سازی تیم ملی ب والیبال برای شرکت در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی زیر نظر پیمان اکبری به عنوان سرمربی و مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم (مربیان تیم ملی)، علی محمدی فر (فیزیوتراپ) و مهرداد مهرانپور (آنالیزور) از دهم فروردین ماه آغاز شده است.

  • تمرینات این تیم به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که صبح ها از ساعت 9 تا 11 و عصر ها از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اکبری ، بازیکن ، والیبال ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار