رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: قصد داریم لیگ سال آینده را هر چه زودتر آغاز کنیم و سه یتم بزرگ هم به لیگ اضافه خواهند شد.

داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان لیگ 92-93 اعلام کرد: امسال برای  اولین بار بود که با تصمیم سازمان لیگ، دیدارها به صورت پلی آف برگزار شد و فینال داشتیم، هرچند از نظر کمی لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما از نظر کیفی تعداد بازیها بیشتر وسختر شد و سطح مسابقات بالا رفت.

وی در خصوص انصراف نماینده همدان از لیگ بیست و دوم گفت: درجلسه هماهنگی لیگ هیات همدان اعلام کرد که در لیگ شرکت خواهد کرد اما حامی مالی خود را بعد معرفی می‌کنند.

همین اتفاق هم افتاد و نام تیمشان به تله کابین گنج‌نامه همدان تغییر یافت، اما گویا این حامی ما از عهده مخارج برنیامد و در بازی پلی آف انصراف دادند.

ضرغامپور افزود: ما هم طبق آئین نامه آنها را میلغ دو میلیون تومان جریمه کردیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در خصوص لیگ سال آینده اذعان داشت: لیگ سال آینده را قصد داریم به زودی آغاز کنیم من از همین الان نویدمی دهم که سه تیم بانک صادرات فارس، شهرداری تبریز، خلیج پژم به تیمهای لیگ اضافه خواهندشد و فکر می‌کنم رقابتهای جذابتری را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ، تنیس ، انصراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار