گمرک شلمچه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و عید مبعث در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل تا ساعت 19 به صادرکنندگان و نیز زوار عتبات عالیات خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گمرک خرمشهر، با رونق تجارت خارجی در مرز بین المللی شلمچه و در چارچوب روان‌سازی، تسریع و رشد صادرات این اقدام صورت پذیرفته است.

با افزایش ساعات کار گمرک شلمچه از اول خرداد به طور میانگین ، بیش از 600 کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز شلمچه به مقصد عراق خارج می شود.

این رویه از معطلی کامیون های حامل کالا جلوگیری می کند و شتاب بیشتری به روند صادرات در مرز شلمچه می بخشد و علاوه بر رونق تجاری در سایه امنیت اقتصادی و توسعه همه جانبه و پایدار، موجب شده است مرز شلمچه به عنوان یکی از از مبادی خروجی فعال کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

با ارتقای توانمندی گمرک شلمچه و تلاش برای حضور بیشتر صادر کنندگان ایرانی در بازار عراق از طریق این مرز بین المللی، اکنون توسعه بیشتربازرگانی خارجی این منطقه ، از طریق افزایش حجم مبادلات مرزی تحقق پیدا کرده و گمرک شلمچه جزء گمرکات پیشرو در امر صادرات به کشور عراق می باشد.

صادرات کالا از مرز شلمچه امکان اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 10 هزار نفر را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گمرک ، خرمشهر ، شلمچه ، دو نوبته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار