سری جدید مجموعه " ابر کارخانه ها " در سیزده قسمت 50 دقیقه ای از این پس ، چهارشنبه ها ، ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،  مجموعه ابر کارخانه ها از سال 2006 تا به امروز ساخته و پخش می گردد .در این مجموعه بی نظیر شما با کلیه مراحل تولید یک محصول لوکس از مرحله ورود مواد خام به کارخانه تا مرحله تولید محصول نهایی شامل مراحل طراحی، ساخت، مونتاژ و آزمایش های فنی آن آشنا شده و و مکان هایی را می بینید که شاید هیچگاه اجازه بازدید حضوری از آن ها را نیابید.

دوربین این مجموعه بی نظیر مخاطب را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشته است و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی تصاویری بسیار زیبا ثبت می کند. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها ترتیب می دهد که جزییات فنی جذابی را برای مخاطب آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی می نشیند که کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده و از محصولی که تولید می‌کنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.

جذابیت این محصول بیشتر به دلیل اینکه ساخت محصولات بزرگ و معروف جهان از جمله هلیکوپتر های آپاچی، ماشین های بسیار عظیم ،ماشین فراری، تانک جدید ارتش آمریکا و ... به تصویر می کشد، است.

قسمت اول « ابرکارخانه ها» چهارشنبه این هفته ، 7 خرداد ماه ، ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، مستند ، مجموعه ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار