مدیرعامل شرکت چری چین عرضه خودروهای با کیفیت و اقتصادی برای کسب سهم بیشتر از بازار خودرو ایران را از اهداف راهبردی شرکتش اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ جو بیرن، مدیرعامل شرکت چری گفت: چین با تولید و عرضه سالانه 22 میلیون دستگاه خودرو، بیشترین سهم بازار خودرو جهان را در اختیار دارد.

وی که در نشستی خبری سخن می‌گفت، افزود: بسیاری از نشان‌های (برندها) معتبر دنیا با سرمایه گذاری در صنعت خودرو چین، رقابت تنگاتنگی برای کسب سهم بیشتر بازار خودرو دارند.

وی در خصوص رقابت در بازار ایران گفت: با توجه به فشردگی بازار و رقابت سختی که میان خودروسازان در چین وجود دارد، رقابت در بازار ایران نمی تواند سخت تر از بازار چین باشد به همین علت هراسی از رقابت در این بازار نداریم.

بیرن از ایران به عنوان کشوری بزرگ با موقعیت ممتاز در منطقه یاد کرد و افزود: وجود نیروی کار فراوان در کنار فرصت های خوب تولید، می تواند ایران را به پایگاهی برای تولید و صادرات خودرو در منطقه تبدیل کند و در صورت فراهم شدن زمینه استفاده از کارخانه های خودروسازی ایران برای این کار، می توانیم از ان برای تولید و صادرات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود عرضه خودرو در بازار ایران امسال به مرز 1 میلیون دستگاه برسد گفت: اکنون برای فروش بیشتر خودرو در حال رصد بازار ایران هستیم اما اعتقاد داریم کسب و کار در ایران از شرایط مساعدی برخوردار نیست و نوسانات نرخ ارز مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: چری ، ایران ، خودرو ، بازار ، نوسانات ، نرخ ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار