شهردار هچیرود با اشاره به اینکه در راستای مدیریت صحیح نیازمند خرد جمعی هستیم، خواستار مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های این شهر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد کیاکجوری شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ مبعث که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری هچیرود و با حضور مسئولان شهرستان چالوس برگزار شد، اظهار داشت: در راستای وظایف 28 گانه شهرداری‌ها یکی از برنامه‌ها و اهداف شهرداری‌ها اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: مردم ما در سایه دین و فرهنگ اسلامی زندگی می‌کنند و باید از این فرهنگ و حکومت لذت مادی و معنوی ببرند.

شهردار هچیرود بابیان اینکه  عید مبعث یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است که باید به شکلشایسته‌ای گرامی داشته شود،گفت: این عید، عید علم، عقل،حکمت و عدل است که گرامی داشتن آن وظیفه هر مسلمانی است.

کیاکجوری بر لزوم مشارکت و همدلی شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری تاکید و بیان کرد: شهر هچیرود به‌دلیل توریستی بودن و جذب گردشگر در تمام فصول سال جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور و جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه آبادانی و عمران شهر هچیرود با همدلی مدیران استان و مشارکت شهروندان با شهرداری ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های شهری می‌توان با تعامل و همدلی کمبودها و موانع موجود در شهر هچیرود جبران کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مازندران ، شهردار ، هیچرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.