امروز ۶خرداد، آخرین مهلت جذب در فراخوان اعضای هیئت علمی است که تاکنون ۱۸۲۶ الویت از سوی متقاضیان اعلام و استان فارس رتبه نخست را کسب کرد.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی فراخوانی که از سوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در خصوص جذب اعضای هیئت علمی صورت گرفته و امروز تا پایان وقت اداری متقاضیان فرصت بارگذاری اطلاعات را دارند، در مجموع ۱۸۲۶الویت بارگذاری شده است که از این تعداد ۱۵۱۶ الویت مربوط به دانشگاههای دولتی، ۱۶الویت مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات غیر دولتی و غیرانتفاعی، ۱۲۸ الویت مربوط به دانشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی و ۱۶۶الویت مربوط به دانشگاههای پیام نور بوده است. 

وی افزود: در مجموع الویت‌های بارگذاری شده استان فارس با ۳۳۲ الویت و عضویت جهت جذب در اعضای هیئت علمی رتبه نخست را کسب کرده است.
 
حکیم تصریح کرد: در مجموع تعداد ۱۸۲۶الویت از میان ۶۵ دانشگاه بوده است که توسط ۱۱۵۷ متقاضی این الویت‌ها انتخاب شده است، البته از مجموع این تعداد ۴۵ الویت مربوط به دانشگاههای دولتی، ۲الویت مربوط به موسسات و دانشگاههای غیردولتی و غیرانتفاعی، ۴الویت مربوط به دانشگاه‌ها و دستگاههای اجرایی و ۹الویت نیز مربوط به دانشگاههای پیام نور است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مدت بارگذاری جهت جذب در اعضای هیئت علمی تمدید می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مدت حدود ۴ روز تمدید شده است، دیگر تمدید نمی‌شود، بنابراین متقاضیان تنها تا پایان وقت اداری امروز ۶خرداد ۹۳ مهلت دارند که در این سامانه ثبت نام کنند.
 
حکیم درخصوص زمان اعلام بررسی‌ها جهت مشخص شدن اسامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اظهار داشت: به محض اتمام بارگذاری مدارک متقاضیان در سامانه جذب، به مدت یک هفته اطلاعات بارگذاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس از طریق سایت دانشگاه‌ها اسامی افراد اعلام و جهت مصاحبه افراد دعوت می‌شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار