پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای حفظ روحیه ملی‌پوشان حکم پرونده فساد در فوتبال را به تأخیر انداختیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت: ما به علت حفظ روحیه ملی‌‌پوشان حکم پرونده فساد در فوتبال را بعد از جام جهانی اعلام می‌کنیم.

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما تصمیم گرفتیم برای حفظ روحیه ملی‌پوشان حکم فساد در فوتبال را بعد از جام جهانی اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شایعه حضور چند ملی‌پوش در پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی در پرونده فساد در فوتبال حضور ندارند.  علت تأخیر حکم پرونده فساد در فوتبال به خاطر حضور ملی‌پوشان در این پرونده نیست بلکه دلایل دیگری دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ما برای اینکه مسئولان فوتبال شکست‌های احتمالی تیم ملی در جام جهانی را به پرونده فساد در فوتبال ربط ندهند تصمیم گرفتیم که حکم این پرونده را بعد از جام جهانی اعلام کنیم.

پورمختار درباره نامه مجلس شورای اسلامی به فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده 10 مربی متخلف فوتبال گفت: کمیسیون اصل 90 نامه‌ای با چنین مضمونی به فدراسیون فوتبال نداده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شرط‌ بندی در فوتبال تصریح کرد: شرط‌ بندی در فوتبال حرام است اما برخی از مؤسسات بدون مجوز قانونی این کار را انجام می‌دهند که مسئولان باید جلوی این اقدامات را بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار