رئیس کمیته نظارت و ارزشیابی فدراسیون فوتبال گفت: گزارشهایی از تخلفات در فوتبال دریافت کردیم اما هنوز مدرک مستدلی ارائه نشده است.

علیرضا علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ما گزارشهای مختلفی از تخلفات دریافت می کنیم اما اسناد قانع کننده‌ای برای اعلام نتیجه دریافت نکردیم.

علیپور درباره اسناد ارائه شده توسط یک مدیر عامل شهرستانی بر علیه یک مربی گفت: در حال حاضر پرونده‌ای بر علیه یک مربی متخلف دریافت نکرده ایم تا در این باره صحبت کنم.

وی در مورد وضعیت استعلام مربیان از مدیران باشگاه های لیگ برتر بیان کرد: در حال حاضر باشگاه ها در حال استعلام گرفتن برای مربیانشان هستند و مشکلی در ارتباط به ما تا الآن گزارش نشده است.

علیپور در خصوص تأخیر در تأییدیه سرمربیگری مرزبان در تیم پدیده مشهد اظهار داشت: ما شفاهی مربیگری مرزبان را تأیید کردیم اما استعلام کتبی یک مقدار طول می کشد به هر حال مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی درباره اعلام گزارش نهایی فساد در فوتبال بعد از جام جهانی و به خاطر حضور چند ملی پوش در پرونده فساد گفت: این موضوع گمانه زنی برخی از افراد است که قصد تخریب تیم ملی را دارند.

علیپور در خصوص گفته های رسایی مبنی بر عدم رسیدگی فساد در فوتبال توسط مسوولان فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال مرجع رسیدگی به فساد در فوتبال نیست اما ما گزارش های تخلفات را پیگیری و بررسی می کنیم.

رئیس نظارت و ارزشیابی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت : فدراسیون فوتبال فعلی تنها فدراسیونی بوده که با تخلفات در فوتبال برخورد کرده است.

وی در پایان درباره وضعیت محسن قهرمانی خاطرنشان کرد: من در جریان پرونده قهرمانی نیستم اما آنطور که شنیدم محرومیتش پایان یافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: علیپور ، فوتبال ، ارزشیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار