رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با تشکیل کارگروه رسیدگی به شکایات مردم، قطعا پیگیری مطالبات و درخواست‌ها سرعت عمل بیشتری پیدا خوهد کرد.

"محمدعلی پورمختار" رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به شکایات مردم در دستگاه‌های اجرایی بین کمیسیون اصل 90 و معاونت پارلمانی دولت گفت: معاونت پارلمانی دولت نماینده خود را معرفی کرده و جلسه‌ای نیز در این رابطه تشکیل شده که در آینده‌ای نه چندان دور این کارگروه کار خود را شروع خواهد کرد.   
 
وی ادامه داد: در جلسه آینده کارگروه باید مسائل و موضوعات مختلف را مطرح و آن‌ها را بررسی کند تا در زمان مختلف تعیین تکلیف شوند.
 
پورمختار همچنین تصریح کرد: این کارگروه از نظر این که بتوانیم در زمینه رسیدگی به موضوعات مختلف سرعت عمل داشته باشیم بدون این که بخواهیم زمان طولانی به مکاتبات بپردازیم مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با تشکیل این کارگروه مطمئنا در پاسخگویی دستگاه‌های مختلف به مسائل مطرح شده تصریح خواهد شد و بعضا شکایاتی که متقابلا هم از نمایندگان خواهد شد و هم از دولت صورت خواهد گرفت در این کارگروه رسیدگی شده و موجب نزدیک شدن و تعامل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار