نوری گفت:درتاریخ 30 اردیبهشت ماه، رای اجرائیه صادر شد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مطالبات20 تن از اعضای تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار به انضمام پرداخت خسارت شده است.

نماینده تا‌م‌ الاختیار کشتی‌گیران فرنگی و آزاد پرسپولیس جویبار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: علیرغم تمام اخطارهایی که به مسئولین وقت باشگاه پرسپولیس از جمله محمد رویانیان، علی پروین و رحیمی و مسئولان ارشد وزارت ورزش دادم ضمن اینکه لایحه‌ای هم به رئیس دفتر خادم یعنی امیر واعظی تقدیم نمودم،متأسفانه مسئولان مربوطه تمام این مسائل را شوخی فرض‌کردند.



بر همین اساس با توجه به تعهدات اخلاقی و طی اختیاراتی که کشتی‌گیران پرسپولیس جویبار به من محول نمودند، در تاریخ 30 اردیبهشت سال جاری طی شماره 930151 رأی اجرائیه از شعبه 37 دادگاه عمومی حقوقی تهران صادر شد به این مضمون که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس محکوم به پرداخت مطالبات 20 نفر از اعضای تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار، به همراه خسارات تأخیر تعدیه و پرداخت نیم عشر دولتی به حساب درآمد‌های عمومی کشور شده است. لهذا این رأی، رأی اجرائیه از سوی شعبه 37، برای باشگاه پرسپولیس ارسال گردیده که در مفاد اجرائیه قید شده، باشگاه مذکور موظف است پس از ابلاغ اجرائیه ظرف 10 روز مفاد آن را به موقع به ا جرا گذارد و این که مال معرفی نموده و درصورتی‌‌که قادر به اجرای مفاد اجرائیه نباشد باید ظرف مدت منظور صورت جمع دارایی‌های باشگاه  را به قسمت اجراء تسلیم کند و در داخل این اجرائیه قید گردیده هرگاه ظرف مدت 3 سال معلوم شد که از زمان ابلاغ اجرائیه به باشگاه پرسپولیس، باشگاه می‌توانست مقدمات پرداخت مطالبات را داشته باشد ولی برای فرار از دین، مقدمات آن را فراهم ننماید، فردخاطی به مجازات حبس از 61 روز تا شش ماه، محکوم خواهد شد.



همچنین مدیران باشگاه به یاد داشته باشند، مفاد قانون نحوه‌ی اجرای محکومیت‌های مالی، مصوب 10 آبان ماه سال 1377 را توجه نمایند.

نوری افزود: با توجه به این‌‌که مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ تماسی با من به عنوان نماینده حقوقی کشتی‌گیران آزاد و فرنگی نداشته‌اند، متأسفانه از تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری پس از صدور اجرائیه از دادگاه محترم، مسائلی اتفاق افتاد که ترجیح دادم آن را تقدیم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نمایم.



مبنی براین‌ که از عصر همان روز یعنی 30 اردیبهشت ماه سال جاری تماس‌‌هایی از سوی افرادی با من گرفته شد که هیچ سمتی در لیست این اجرائیه نداشته‌‌اند و چه با تهدید و چه به حالت دوستانه از من خواسته‌‌اند که اجرائیه را متوقف نمایم. وحتی به من تذکر داده‌اند که در صورت پافشاری بر اجرائیه عزل خواهم شد که بعد از آن من با اکثر کشتی‌گیران تماس داشته و متفق‌القول چه به صورت تلفنی و چه به صورت ارسال پیامک به من تاکید کردند که مصرانه بر اجرای به موقع اجرائیه صادره نظر مثبت دارند و این‌که هرگونه صلح و سازش را در باشگاه پرسپولیس یا هرنهاد دیگر به جهت کسب مطالباتشان را از سوی هر شخص یا گروهی جز من قبول ندارند و من به عنوان نماینده حقوقی و تام‌الاختیار کشتی‌گیران آزاد و فرنگی اعلام می‌دارم، هرگونه زد و بند و سازش با مسئولان باشگاه پرسپولیس یا نهاد‌های مربوطه در خصوص کسر مطالبات و خسارات و پاداش را خیانت به جامعه کشتی و کشتی‌گیران دانسته و تمام توان و تلاش خود را در خصوص برخورد قانونی با این اشخاص به کار گرفته و بر همین اساس به مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله علی‌رضا رحیمی و مهدی خواجه‌وند اعلام می‌دارم تمامی مذاکرات و صلح وسازش می‌بایست با نظر مستقیم من و سپس با هماهنگی با کشتی‌گیران صورت پذیرد.



نوری افزود: بر همین اساس لازم می دانم که از تمامی حقوق موکلین بر اساس وکالت‌های محضری تام‌الاختیاری که به من داده‌اند از حق و حقوقشان دفاع نموده، و به طور حتم در خصوص مسائلی که طی روزهای اخیر در پی کسب مطالبات کشتی‌گیران رخ داده، طی لوایحی به نمایندگان محترم قضایی تقدیم خواهم نمود.



احتمال اینکه مسئولین باشگاه پرسپولیس پس از مهلت 10 روزه اعلام نمایند که مال یا پولی برای پرداخت مطالبات ندارند، لازم است یادآوری نمایم با توجه به قراردادهایی که روزهای اخیر با برخی بازیکنان فوتبال منعقد کرده‌اند، این موضوع نشان دهنده آن است که قادر به پرداخت مطالبات می باشند.

وی در مورد شایعاتی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر مذاکرات غلام‌رضا محمدی با مسئولین باشگاه داشته، خاطرنشان کرد: غلام‌رضا محمدی به عنوان سرمربی وقت تیم کشتی آزاد پرسپولیس، مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس داشته که علی‌رغم صحبت‌هایی که انجام شده مبنی بر اینکه وی قصد سازش با باشگاه، جهت کسب مطالبات داشته باید من به عنوان نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران اعلام کنم، با توجه به شناختی که از غلامرضا محمدی به عنوان چهره ورزشی دارم، این موضوع را دور از ذهن دانسته و با توجه به اینکه محمدی خود گوش شکسته می‌باشد، وی نیز تمام هم و غمشان دریافت مطالبات کشتیگیران به همراه خسارات و پاداش آن‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو با توجه به اظهارات غلامرضا محمدی مبنی بر اینکه قصد پلمپ باشگاه پرسپولیس را نداریم اما در خصوص این مسئله اعلام می دارم که با تمام توان و انرژی‌ام در صورت عدم پرداخت کلیه مطالبات و خسارات کشتی‌گیران، در فرجه قانونی 10 روزه اولین اقدام قانونی‌ام را از مقام محترم قضایی، تقاضای پلمپ باشگاه، سپس جلوگیری از فعالیت‌های ورزشی و حتی برعلیه علیرضا رحیمی مدیریت باشگاه در صورت عدم پرداخت مطالبات از طریق دادسرا به اتهام فرار از پرداخت دین، شکایت خواهم نمود.



نوری در پایان اشاره کرد: با این حال من مجدداً اعلام می نمایم در صورتیکه باشگاه قصد سازش دارد، در چارچوب قانون و حوزه اختیاراتم حاضرم با باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات، صلح و صحبتی داشته باشم، از این رو باشگاه مذکور می تواند با من وارد مذاکره مستقیم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
من پرسپولیسی هستم و حق این عزیزان را باید داد. و در صورت استنکاف موافق پلمب هستم . خون فوتبالیستها رنگینتر از کشتی گیران عزیز نیست.
آخرین اخبار