شبكه راديويي تهران به مناسبت سالروز بعثت حضرت محمد مصطفي (ص) ويژه برنامه متعددي را از ساعت 9 تا 19 تقديم شنوندگان مي كند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، همزمان با سالروز بعثت پر خير و بركت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص)،‌ شبكه راديويي تهران برنامه هاي شاد و متنوعي را تدارك ديده است.

نيكنام جبرائيلي پور، تهيه كننده ويژه برنامه " مبعث" گروه ورزش و سلامت گفت: به مناسبت مبعث رسول اكرم (ص) برنامه شادي با حضور خوانندگان، پرويز طاهري و كيوان تافته سه شنبه از ساعت 17 تا 19 پخش مي شود.

عباس محبي، ويدا شهشهاني، تورج نصر و بيژن عليمحمدي از دوبلورهاي كشورمان در اين برنامه حضور دارند تا لحظات شاد و مفرحي را به شنوندگان هديه كنند. اجراي اين برنامه را فاطمه نصرآبادي بر عهده دارد.

برنامه "بعثت تا ظهور" كاري از گروه معارف و تربيت راديو تهران نيز سه شنبه از ساعت 12 تا 14:30 پخش مي شود.

ساناز باقري تهيه كننده برنامه با اعلام اين خبر گفت: مهمان برنامه احمد ابوالقاسمي قاري و داور بين المللي قرآن، به صورت زنده آياتي از كلام الله مجيد را قرائت مي كند و با شنوندگان درباره مسابقات بين المللي قرآن، اخلاق و درس هاي كه بايد از سيره پيامبر (ص ) بياموزيم، صحبت مي كند.

 همچنين حجت الاسلام هاشمي گلپايگاني، واقعه بعثت و ارتباط بعثت تا ظهور را در برنامه تشريح مي كند .

يكي از بخش هاي برنامه مسابقه است و شنوندگان از طريق تماس با شماره تلفن هاي 33914141-33914142 مي توانند در اين مسابقه شركت كنند. يوسف رحيمي و پريسا جمالي گوينده اين برنامه شنوندگان را همراهي مي كنند.

سخنراني، مداحي، تواشيح، نمايش و موسيقي سنتي و... از ديگر بخش هاي برنامه هاي عيد مبعث شبكه راديويي تهران است.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، مبعث ، برنامه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار