نخستين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران با محوريت استان مازندران در سليمانيه عراق رسما افتتاح شد و آغاز بکارنمود.

علي معتمد زادگان رييس پارك علم وفناوري مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در آيين افتتاح این نمایشگاه، بهروز محمد صالح استاندار سليمانيه عراق، علي احساني معاون برنامه‌ريزي استانداري مازندران، غلامرضا عشريه رئيس اتاق بازرگاني و صنايع معادن و کشاورزي استان مازندران، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و جمعي از فعالان اقتصادي و بازرگاني استان مازندران و اقلیم کردستان عراق حضور داشتند. 

وي افزود: هيئت تجاري، اقتصادي و دولتي مازندران با استقبال مقامات محلي سليمانيه عراق وارد اين استان شدند. صدور موادغذايي، خدمات فني و مهندسي و ماشين آلات صنعتي و جذب سرمايه گذاري و توريسم از اهداف برگزاري اين نمايشگاه مي‌باشد.
  
معتمد زادگان تصريح كر: بيش از یکصد شركت توليدي از ايران و بالاخص استان مازندران در اين نمايشگاه حضور دارند و به عرضه آخرین محصولات خود مي پردازند. پارک علم و فناوری استان مازندران نیز با مشارکت بیش از 5 شرکت دانش بنیان و ارائه آخرین محصولات با فناوری‌های جدید در حوزه‌های نورپردازی سه بعدی توسط شرکت نوین نورآرا، بازیهای تفریحی لیزر تگ، دستگاههای مربوط به تعمیرات و عیب یابی خودرو توسط شرکت رایان موتور صنعت اندیش در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار