در نمایشگاه گیاهان دارویی صورت می‌گیرد؛

فروش محصولات غذایی و عرقیات گیاهی در 120 غرفه

در نمایشگاه گیاهان دارویی نادر از اقصی ‌نقاط کشور 120 غرفه دایر گردیده که هدف از برگزاری این نمایشگاه پیشگیری از انواع بیماری‌ها است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین وحید حاتمی مدیر اجرایی نمایشگاه گیاهان دارویی در افتتاحیه این برنامه گفت: هر ساله نمایشگاه گیاهان دارویی برگزار می‌شود که سال گذشته در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد و امسال نیز مانند سال گذشته در دانشکده تربیت بدنی این نمایشگاه دایر گردیده که عموم افراد جامعه می‌توانند به مدت 10 روز در این نمایشگاه حضور به هم رسانند در واقع هدف از برگزاری این برنامه آشنایی عموم جامعه با محصولات غذایی سالم و انواع عرقیجات گیاهی است؛ در این نمایشگاه بالغ بر 120 غرفه از اقصی‌ نقاط کشور وجود دارند.  
 
وی افزود: از هر شهری چند صنایع غذایی با کیفیت و بسیار عالی در اختیار عموم قرار می‌گیرد و می‌توان گفت هدف دیگر این نمایشگاه پیشگیری از برخی بیماری‌ها بوده که توسط موسسه محصولات غذایی و با همکاری معاونت ترویج وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده است. 
 
وی اظهار داشت: علاقمندان به خرید محصولات و صنایع غذایی و عرقیجات گیاهی در نمایشگاه گیاهان دارویی می‌توانند به آدرس امیرآباد شمالی، بالاتر از اتوبان جلال آل احمد درب اصلی دانشکده تربیت بدنی حضور یابند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.