مراسم جشن عید "مقاومت و آزاد سازی" جنوب لبنان، ساعت پنج و 30 دقیقه به وقت بیروت (ساعت 19 به تهران) با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالمنار؛ مراسم جشن عید "مقاومت و آزاد سازی" جنوب لبنان، ساعت پنج و 30 دقیقه به وقت بیروت (ساعت 19 به تهران) با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد. قرار است "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در  این مراسم که در شهر "بنت جبیل" واقع در جنوب این کشور بر حال برگزاری است، سخنرانی کند.این مراسم هم اکنون از شبکه تلویزیونی "المنار"به صورت زنده در حال پخش است.
 
 لبنان امروز چهاردهمین سالروز اولین پیروزی محور مقاومت عربی بر دشمن صهیونیستی در اخراج این رژیم از جنوب لبنان و آزاد سازی مناطق اشغال شده بدون پیش شرط و با حالت ذلیلانه دشمن را جشن می‌گیرد.
 
 حزب الله لبنان همه ساله روز مقاومت و آزاد را جشن می‌گیرد. با توجه به اینکه مناسبت آزاد سازی جنوب لبنان امسال با پایان یافتن مهلت قانونی ریاست جمهوری میشل سلیمان نیز همزمان شده است، احتمال دارد دبیر کل حزب الله لبنان مطالبی را درباره پرونده انتخاب ریاست جمهوری بیان کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار