عضو تیم ملی فوتبال ساحلی درباره روند تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسن عبدالهی در خصوص برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در تورنمنت بلاروس گفت: تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی برگزار می شود و چون بازیکنان مرتبا در شرایط مسابقه و تمرین هستند، در آمادگی خوبی به سر می برند. برگزاری اردوهای منظم در کنار رقابتهای لیگ به وضعیت مناسب جسمانی، تمرینی و در نهایت آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می کند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه هر هفته رقابتهای لیگ برتر برگزار می شود کادر فنی، بازیکنان باشگاهها را زیر نظر دارد و از بین آنها نفراتی را به اردوی تیم ملی دعوت می کنند تا محک بخورند.خوشبختانه اکتاویو اجازه نمی دهد که بازیکنان از شرایط تمرینات اردویی دور شوند  و دائما تمریناتی را در دستور کاری ما قرار میدهد که علاوه بر اردو، به تمرینات باشگاهیمان نیز کمک می کند.

عبدالهی حضور در تورنمنت بلاروس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تجربه بازی با تیم بلاروس را در ایران داشته ایم. این تیم بسیار قدرتی بوده و از فیزیک قوی بهره می برند ما نیز در شرایط خوبی قرار داریم و اینبار به عنوان میهمان در بلاروس باید به رقابت با این تیم بپردازیم. امیدوار هستم با شرایطی که پیش روی خود داریم بهترین عملکرد و نتیجه را در این تورنمنت کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: هر چقدر لیگ پویا، مرتب و قوی داشته باشیم، تیم ملی قوی تری خواهیم داشت. تفاوتی که لیگ امسال با سال گذشته دارد این است که شرایط مسابقه، زمان مسابقه و امکانات استاندارد باشگاهها بهتر شده و باعث می شود بازیکنان با آمادگی بالایی در مسابقات لیگ حضور داشته باشند و به رقابت با حریفان خود بپردازند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار