بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی و همچنین اردوهای تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسلم مسیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: طبق برنامه ریزی که از یک سال گذشته تا کنون انجام شده، شاهد رقابتهای لیگ در سطح مطلوبی هستیم.ما در گذشته زمین استاندارد، توپ استاندارد و امکانات خوبی نداشتیم و حتی زمانبندی مسابقات به گونه ای بود که دقیق نمیدانستیم مسابقات در چه روزی از هفته است و همین امر باعث می شد تا شرایط خوبی بر روند تیم ملی و یا حتی لیگ حاکم نباشد اما اکنون نزدیک به یک سال است که با برنامه ریزی دقیق رقابتها با نظم خاصی برگزار می شود. 

مسیگر در ادامه بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که دپارتمان فوتبال ساحلی انجام داد این بود که اگر تیمی زمین استاندارد نداشت جریمه ای مبنی بر اینکه بازیهای آن تیم در یک زمین دیگر بایدانجام شود، در نظر گرفته شد. معتقدم همین امر باعث می شود تا باشگاهها خود را به استانداردها نزدیک کنند. زمانی که امکانات در حد استاندارد داشته باشیم،  علاوه بر روند رو به رشد تمرینی، بازیکنان مصدوم نمی شوند و مشکلی برایشان به وجود نمی آید. در واقع برگزاری لیگ پویای فوتبال ساحلی، باعث موفقیت تیم ملی شده است.

وی درباره برگزاری تمرینات تیم ملی برای حضور در تورنمنت بلاروس گفت: با توجه به اینکه بعد از مسابقات لیگ بلافاصله در اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور داریم و پس از یک روز ریکاوری تمرینات ویژه خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنیم، آماده بازی در این تورنمنت هستیم . تیم بلاروس تیم پرقدرتی است و امیدوار هستیم که در این تورنمنت موفق باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسیگر ، فوتبال ، ساحلی ، لیگ ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار