کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص برگزاری تمرینات و برگزاری بازیهای لیگ با سایت رسمی فدراسیون گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی نادری درباره برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی هر هفته و به مدت سه روز برگزار می شود و پس از آن با حضور در باشگاهها، بازیهای لیگ را برگزار می کنیم. برگزاری منظم لیگ و اردوهای تدارکاتی باعث می شود تا ما با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: با حضور در اردوهای تدارکاتی به آمادگی تاکتیکی و تکنیکی می رسیم و پس از حضور در تمرینات باشگاهی و شرکت در بازیهای لیگ، به اوج آمادگی می رسیم. این امر به روند رو به رشد بازیکنان در اردوهای تیم ملی و حتی تیم های باشگاهی کمک بسزایی می کند.

وی در ادامه گفت: رقابتهای لیگ در شرایطی برگزار می شود که خوشبختانه به استانداردهای بین المللی نزدیک می شویم. در مسابقات لیگ در گذشته در حالی برگزار می شد که نه توپ استاندارد داشتیم و نه زمین استاندارد.اما با حمایت فدراسیون فوتبال و دپارتمان فوتبال ساحلی در شرایط خوبی قرار داریم و لیگ امسال نسبت به دوره های گذشته علاوه بر امکانات با برنامه نیز برگزار می شود. در گذشته شرایط خوبی در لیگ حاکم نبود و مرتبا تاریخ بازیها تغییر می کرد اما اکنون نزدیک به یک سال است که مسابقات لیگ با برنامه ریزی دقیق برگزار می شود و مربیان در نیم فصل با حضور در دوره  های توجیهی و دانش افزایی با علم روز این رشته ورزشی آشنا می شوند.

نادری در پایان گفت: برگزاری مدون و دقیق لیگ باعث می شود تا تیم ملی قوی داشته باشیم. خوشبختانه کادر فنی تیم ملی با حضور در بازیهای مختلف لیگ  بازیکنان را انتخاب و به اردوهای تدارکاتی بزرگسالان و ب دعوت می کنند که این امر آینده و پشتوانه تیم ملی را می سازد. شرایط خوبی بر رقابتهای لیگ و اردوهای تیم ملی حاکم است و با ادامه دار بودن این شرایط ما می توانیم در پیکارهای بین المللی موفق تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نادری ، فوتبال ، ساحلی ، تمرینات ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار