علی طائیزاده،در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این شبکه به عنوان پرتال تجمیع خدمات طلاب به منظور افزایش بهرهوری در خدمات رسانی به طلاب،بوده که با توجه به تعدد و پراکندگی سامانههای مورد استفاده، دفتر فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران با هدف تسهیل دسترسی طلاب به سامانههای نرم افزاری مورد نیاز و سهولت ارائه خدمات به آنان در سراسر کشور، اقدام به راهاندازی "شبکه تجمیع خدمات کوثر نت" کرده است.
مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران افزودند: این دفتر در راستای خدمترسانی به طلاب سراسر کشور، سامانههای نرم افزاری متعددی را راهاندازی کرده است، که از این موارد می توان به سامانههای پذیرش (سنجش بدو ورود)، آموزش (انجام فرآیندهای آموزشی به صورت مکانیزه)، آموزش مجازی (ارائه دروس و محتوا به صورت غیرحضوری)، مکانیزاسیون امور پایاننامهها، فراخوانهای پژوهشی، المپیادهای علمی، وبلاگ کوثربلاگ، پست الکترونیک، سایت اطلاعرسانی و سامانه اطلاعات کتابشناختی را از جمله این سامانهها برشمرد.
طائی زاده تصریح کرد : در حال حاضر هر طلبه متناسب با خدمات مورد نیاز خود در هر بخش، به تمامی این سامانهها به صورت جداگانه مراجعه میکند که این فرایند با کاستیهایی چون عدم استفاده کامل از خدمات، سردرگمی طلاب، افزونگی اطلاعات، اتلاف زمان و هزینه و .... همراه است و جلوگیری از بروز این مشکلات، یکی از رهآوردهای راهاندازی شبکه کوثرنت است.
طائیزادهدر پایان خاطر نشان کرد : هم اکنون طلاب می توانند با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که با آن به سیستم طلبه به آدرس talabeh.whc.ir وارد می شدند، به سامانه کوثرنت به آدرس kowsarnet.whc.ir وارد شوند.و طلاب میتوانند در صورت نیاز، با آدرس پست الکترونیک kowsarnet@whc.ir مکاتبه و یا شماره تلفن 02532144634 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/