مدیر دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان اهر یکی از مناطق برای سرمایه گذاری در زمینه های صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رحیم خانی، گفت: برگزاری همایش های سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان بهترین فرصت برای تحقق برنامه های دولت در جهت توسعه مناطق مختلف و شهرستانهای مستعد با قابلیت های متفاوت برای سرمایه گذاری می باشد.
وی، گفت: شهرستان اهر با قابلیت های ویژه به جهت وجود سد بزرگ ستارخان در جهت توسعه کشاورزی مدرن، باغات میوه، مجتمع کشت، صنعت ایجاد صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره و سایر زمینه ها بهترین مکان برای سرمایه گذاری دراین حوزه می باشد .

خانی، همچنین به پتانسیل این شهرستان در بخش معدن نیز اشاره کرد و افزود: منطقه معادن غنی منطقه در بحث مس، طلا، سنگ های تزئینی و چندین مورد دیگر از پتانسیل های شهرستان جهت سرمایه گذاری بوده و می تواند برای رونق اقتصادی و توسعه شهرستان مفید واقع شود .

این مقام مسئول افزود: تلاش می کنیم با آسیب شناسی همایش های انجام شده در سالهای گذشته ضمن بهره مندی از تجربیات آنها بتوانیم با ابتکارات آنها افق جدیدی رابرای سرمایه گذاران رقم بزنیم .

وی، به مسئولین دست اندکار همایش توصیه کرد ضمن هماهنگی با اداراتی که به نحوی در بحث سرمایه گذاری نقشی دارند توجیهات لازم در خصوص آیین نامه های سرمایه گذاری و سایر مواردی که به نحوی به این امر ارتباط دارند آشنا نمایند و سازمانهای ذیربط نیز با هماهنگی سیستم های نظارتی بیش از پیش در خدمت سرمایه گذاران بوده و مشاوره ها و راهنمایی لازم را ارائه نمایند ./ش/ن
/انتهای پیام
برچسب ها: مناطق ، مستعد ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.