برنامه «پرواز به شهري در آسمان» به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر و ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، روز يكشنبه 4 خرداد به روي آنتن شبكه دو مي رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو، برنامه «پرواز به شهري در آسمان» روايت خلبانان شهيد هشت سال دفاع مقدس است كه هم اكنون پيكرهاي پاکشان به نزد خانواده ها برگشته و در اين برنامه با خانواده آنان مصاحبه خواهد شد. پيكر اين شهدا و آثار بجا مانده از آنان كه به تازگي به نزد خانواده هايشان بازگشته، يادآور روزهاي خون و حماسه است. يادآور روزهايي كه مردم كشور عزيزمان ايران، هركدام به نوبه خود در مقابل دشمن ايستادگي كردند تا ذره اي از خاك ميهنمان را به آنها واگذار نكنند و اين بار مردان آسماني و خلباناني كه در آن روزهاي پرخاطره و پرحادثه، رفتند و از جان گذشتند تا ديگران بمانند با برگشت به نزد خانواده هايشان، مجدداً خاطره اي آفريدند كه در اين برنامه به نمايش گذاشته مي شود.
 
«پرواز به شهري در آسمان» كاري از واحد تأمين برنامه شبكه دو سيماست كه در روز يكشنبه 4 خرداد ساعت 13:10 به مدت 50 دقيقه به روي آنتن شبكه دو مي رود.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار