سخنگوی شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب گفت: در نبود شورای هماهنگی نیز عده‌ای به راحتی توانستند به جریان اصلاحات ضربه بزنند و اگر که در انتخابات مجلس آینده با این شورا مقابله شود الهه راستگوهای جدید ساخته خواهند شد که نتیجه آن را در انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار تهران مشاهده کردیم.

"پیام مجرد" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مبنای اصلاحات خرد جمعی بزرگان و جوانان اصلاح‌طلب است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبی فرهنگی حاصل از اجماع خرد جمعی است و همیشه سعی بر این بوده تا به جای فرد محوری با خرد جمعی رفتار شود.

وی افزود: در محافل و هم اندیشی‌ها، جوانان علاوه بر استفاده از تجربیات بزرگان می‌توانند به ابراز عقاید خود پرداخته و این شانس را داشته باشند که خطاهایشان پیش از اینکه نمود بیرونی داشته باشد، درون حزب اصلاح شود.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: این گفتمان عقل‌گرایی بود که توانست در انتخابات 24 خرداد 92 پیروز شود اینها نشان می‌دهد که خوشبختانه بستر این کار فراهم شده و نیازمند همکاری و اتحاد بیشتر است تا اصلاح‌طلبان گرد هم آمده و از طریق با تبادل افکار بهترین تصمیم‌ها را بگیرند و نگذارند عرصه برای اصلاح‌طلبان تنگ شود.

مجرد ادامه داد: در نبود شورای هماهنگی نیز عده‌ای به راحتی توانستند به جریان اصلاحات ضربه بزنند و اگر که در انتخابات مجلس آینده با این شورا مقابله شود الهه راستگوهای جدید ساخته خواهند شد که نتیجه آن را در انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار تهران مشاهده کردیم.

وی با اشاره به الزام تعهدات حزبی و سیاسی خاطرنشان کرد: جوانان اصلاح‌طلب با نشان سیاسی و حزبی خود گفتگو و در ابتدا مشخص کنند که از جانب کدام حزب حرف می‌زنند تا مشخص شود که نظرات متفاوت منسوب به کدام حزب است و از سوی چه کسانی زده می‌شود تا حرفها به حساب دیگری گذاشته نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار