رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار از اجماع اصلاح‌طلبان بر سرلیستی عارف برای انتخابات اسفند 94 خبر داد.

"پیام مجرد"  رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح سازوکارهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای راهبردی اصلاح‌طلبان، دو مجموعه‌ فعال در جریان انتخابات خواهند بود و مسئله‌ای که در ساختار انتخاباتی اصلاح‌طلبان حائز اهمیت است، تقسیم وظیفه‌ای است که میان این دو شورا وجود دارد.

مجرد در ادامه افزود: هیچ اصلاح‌طلبی گمانه‌زنی‌های درون جریان اصلاحات یا درون جریان رقیب مبنی بر سرلیستی در انتخابات مجلس را نه رد خواهد کرد و نه تأیید؛ تنها چیزی که در پس این گمانه‌زنی‌ها وجود دارد، این است که استراتژی‌های مختلف جهت ورود به انتخابات تبیین شود.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تأکید کرد: باتوجه به گذشت "محمدرضا عارف" در انتخابات ریاست‌جمهوری 92، اصلاح‌طلبان برای سرلیستی وی اجماع دارند ولی گمانه‌زنی‌های دیگر صرفا به این دلیل است که مردم بیشتری پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان و واکنشهای مطرح شده درباره تشکیل این نهاد گفت: تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان حاصل کج فهمی برخی دوستان است که نقشی در انتخابات ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار